Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:09:52+01:00
Wiara, spośród wszystkich rodzajów wiary jakie nas dotykają, najważniejsza jest wiara w Boga.
Dla mnie to kochać Jezusa. Być posłusznym Bogu.
Wiara to ufność w Bogu , zaufanie do Jego Słowa , to zaufanie do słów Jezusa Chrystusa doskonałego Człowieka i Syna Bożego .Wiara to przyznać się do Chrystusa wobec innych, bronić jego Ewangelii tam, gdzie jest ona zniekształcona lub odrzucana.
Wiara dla mnie to nie wstydzić się modlić, chodzić do Kościoła, spowiedzi i Komunii Świętej.Wiara jest dla mnie podporą by być lepszym człowiekiem, daje mi siłę, mobilizuje mnie do naprawiania błędów.
26 4 26
2009-12-12T21:04:11+01:00
Wiara jest czymś wspaniałym. Dzięki Bogu czuję sie szczęśliwa.
Wiara może być różna. Są różne wyznania i wierzenia i każdy wierzy w to co chcę bo wszyscy jesteśmy wolnymi ludźmi. Ale wiara w Chrystusa Pana przynajmniej dla mnie jest czymś niezwykłym. To daję mi moc która mi pomaga w rozwiązywaniu codziennych spraw...

Trochę napisałam ale i tak uważam że skoro od serca to raczej od twojego...
61 1 61