Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-12-12T19:12:42+01:00
Rośliny wytwarzają naprzykład substancje,które mogą być trujace, wtwarzają igły (tak jak kaktus), potrafia też parzyć (pokrzywa), natomiast zwierzeta też wytważaja substancje,które bywają śmiertelne dla człowieka ( kobra, pająk, komar) wytwarzają tez kolce jadowe.
13 3 13
2009-12-12T19:18:56+01:00
Większość roślin i zwierząt jest bezradnych. Tylko niektóre gatunki potrafią się bronić np. skunks wydziela smród, gady takie jak węże wydzielają jad . Najeżki chronią się przed wrogami nadymając się wodą lub powietrzem. Powiększają się dwa lub trzy razy . Rośliny bronią się na swój sposób. Rosiczka jest mięsożerna. Muchołówka także jest mięsożerna ( owadożerna).
4 2 4
2009-12-12T20:05:45+01:00