Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:56:23+01:00
Narrator - opowiada o wydarzeniach
autor - twórca dzieła
bohater - osoba, wokół której dzieje się akcja opowiadania
nadawca - osoba, która pisze list/tekst przekazany określonej grupie osób
1 5 1
2009-12-12T19:15:15+01:00
Narrator - osoba która opowiada o wydarzeniach
autor - osoba która napisała <w tym wypadku> pamiętnik, dziennik
bohater - osoba biorąca udział, osoba o której przygodach opowiada narrator, wymyślona przez autora, bądź jest to sam autor
nadawca - osoba do której pisany jest <w tym wypadku> pamiętnik, dziennik