Mam składniki na masę solną
1 szklanka maki
1 szklanka soli
pół szklanki wody
mieszam je i
mi nie idzie zrobić figurki - potrzebuje figurki Maryi
jak robię to mi leci na boki- wywraca się, albo spłaszcza mi się cala jak placek. Co robię źle? Mam jakby co jeszcze klej do tapet próbowałam dodać ale w ogóle nic się nie poprawiło

PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-12T18:59:00+01:00
Mąkę dodaj xD jak nie dodawałeś to dużo dodaj ... :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:59:07+01:00
Moim zdaniem za dużo dodałaś wody zresztą trzeba poczekać chwilę aż to sie rożcieńczy A na czym to robisz powinno to być bardzo twarde podłoże .Myślę że troszeczkę pomogłam. :)
1 5 1