Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:03:55+01:00
X - kwota do wpłacenia
a) 12%x = 120
12/100x = 120 // 12/100
x=120 x 100/12
x=1000

b) 12%x = 180
12/100x = 180 // 12/100
x=180 x 100/12
x=1500

c)12%x = 750
12/100x = 750 / 12/100
x=750 x 100/12
x=6250

d) 12%x = 900
12/100x = 900 / 12/100
x=900 x 100/12
x=7500
1 5 1
2009-12-12T19:03:48+01:00
* = razy
a)
12%*x=120zł
0,12x=120zł/0,12
x=1000zł
b)
12%*x=180zł
0,12x=180zł/0,12
x=1500zł
c)
12%*x=750zł
0,12x=750zł/0,12
x=6250zł
d)
12%*x=900zł
0,12x=900zł/0,12
x=7500zł
1 5 1
2009-12-12T19:05:34+01:00
A) 120zł - 12%
x-100%
12x=12000/:12
x=1000zł
b) 180zł- 12%
x- 100%
12x = 18000/:12
x=15000zł
c) 750zł -12 %
x -100%
12x=75000 / :12
x= 6250 zł
d) 900 - 12%
x - 100%
12% = 90000/:12
x=7500zł
1 5 1