Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:24:24+02:00
A)naturalne 0, 10, (-2)²
b)całkowite -1, 10, -2², (-2)², -2³, -18/6
c)wymierne nieujemne 0, 10, 2,7, (-2)² ¾
d)całkoowite mniejsze od -1 -2², -2³, -18/6
e)wymierne większe od -1 0, 10, 2,7, -0,25, (-2)², ¾, -1/3
1 5 1
2009-09-07T20:33:42+02:00
A)naturalne 0, 10, (-2)²
b)całkowite -1, 10, -2², (-2)², -2³, -18/6
c)wymierne nieujemne 0, 10, 2,7, (-2)² ¾
d)całkoowite mniejsze od -1 -2², -2³, -18/6
e)wymierne większe od -1 0, 10, 2,7, -0,25, (-2)², ¾, -1/3

nie inaczej pozdrawiam
1 4 1
2009-09-07T20:38:54+02:00
A) 0; 10 do potęgi 3; 2; 7; (-2) do potęgi 2
b)-1; 0; 10 do potęgi 3; -2 do potęgi 2, (-2) do potęgi 2, -2 do potęgi 3; -18/6
c)0; 10 do potęgi 3; 2,7; (-2) do potęgi 2; 3/4;
d)-2 do potęgi 2,-2 do potęgi 3; -18/6
e)0; 10 do potęgi 3; 2,7; -025; (-2) do potęgi 2, 3/4; -1/3;
wydaje mi się że tak
1 4 1