Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznj "RYBY GŁĘBINOWE".Postaraj się podać przynajmniej 3 argumnty,które przekonajom ich,że warto zainteresować się rybami żyjaćymi w głębinach mórz i oceanów

PROSZĘ O SZYBKĄ I DOBRĄ ODPOWIEDŹ PIEERWSZA ODPOWIEDŹ JEST DOBRĄ I JA TO ZAZNACZAM ZODOBYĆ MOZNA MAX PUNKTÓW

3

Odpowiedzi

2009-12-12T19:03:32+01:00
-widok jest cudowny
-można poznać tajniki ich życia np.sposób płuwania,budowę
-czym się odżywiają
-
2009-12-12T19:05:39+01:00
-chociaż ryby nie mówią oglądając je mógłbyś poznać ich język
-obserwując je poznałbyś jak one się zachowują w stosunku do innych ryb
-poznałbyś ich życie, w jaki sposób się odżywiają itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:07:07+01:00
1. Na co dzień nie można spotkać takich ryb, jak te, przedstawione na fotografiach w galerii.
2. Można wiele się nauczyć, co więcej, zaimponować nauczycielce biologii. Dowiedzieć się o ich sposobie odżywiania, trybie życia itd.
3. Niektóre z nich zaskakująco wyglądają, przez co są wyjątkowe i bardzo oryginalne. Można się w takim miejscu poczuć, jak podczas wyprawy w głębiny mórz.
1 4 1