Odpowiedzi

2009-12-12T19:06:01+01:00
I wojna światowa nazwana została nowoczesną poniewaz powstalo wiele nowych broni jak np. gaz musztardowy, karabiny maszynowe, czołgi, floty wojenne, samoloty , gaz iperytowy.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:42:29+01:00
Nazwano tak ta wojnę ze wzgledu na bardzo dużą liczbę państw biorących udził w tej wojnie(35) a walki były toczone na kilku kontynantach. A nowe rodzaje broni które były wprowadzone to: samochody(USA), granaty,czołgi, gazy bojowe, pierwsze samoloty, sterowce, okręty podwodne.
14 4 14