Odpowiedzi

2009-12-12T19:24:41+01:00
-Dzień dobry Aniu
-Dzień dobry..
-Chciałabym przeprowadzić z tobą wywiad.
-Dobrze,bardzo chętnie
-Zatem.Podoba ci się Zielone Wzgórze?
-Tak,bardzo.Najbardziej lubię je wiosną kiedy drzewa tak pięknie kwitną i mają śliczny zapach.
-Czy uważasz,że masz tutaj miłych i pomocnych sąsiadów?
-Oczywiście,ale są tacy którzy nie darzą mnie zbytnią sympatią..no ale nie każdy przypada sobie do gustu
-Chciałabys mieszkać teraz w innym miejscu niz obecnie?
-Nie!Nigdy już nie będę chciała się z tad wyprowdzić.Tu jest mój wymarzony dom.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:50:45+01:00
Tu wpisz swoje imię i nazwisko: Witam Cię Aniu.
Ania Shirley: Witam panią.
Pierwsza litera twojego imienia np.M: Jak się poczułaś gdy Mateusz powiedział że oczekiwał chłopca a nie ciebie?
A: Na początku myślałam że trafie ponownie do domu dziecka, a potem gdy zaczęłam z nim rozmawiać czułam że mnie polubił.
M: Gdy Maryla chciała oddać cię do domu dziecka byłaś na nią złą?
A: Nie byłam zła na Marylę bo nie każdy musi mnie lubić, a przecież
trafiłam do nich przez przypadek więc nie dziwiła mnie reakcja Maryli na mój widok.
M: Czy to prawda że masz bujną wyobraźnie?
A: Nie powiedziałabym ze mam bujną wyobraźnie, lecz dzięki niej moje życie nabiera więcej barw.
M: Dlaczego zareagowałaś tak nerwowo gdy Małgorzata opowiadała Maryli jaka jesteś dziwna?
A: Nie lubię gdy ktoś mnie obraża.
M: Dlaczego zależało Ci na byciu najlepszą w nauce?
A: Zależało mi na nauce a od kiedy Gillbert mnie nazwał "marchewką" nie mogłam dopuścić do tego aby przechwalał się swoją inteligencją.
M: Na tym skończymy swoją rozmowę. Bardzo Ci dziękuje za poświęcenie Mi twojego cennego czasu.
A: To ja dziękuje że mogłam porozmawiać z tak miłą osobą jak pani. Dziękuje.