Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T19:24:00+01:00
M1 - masa roztworu 16%
m2 - masa roztworu 14%
m2=180g - m1

16%..........2
.......12%
14%..........4

m1 2
--- = ---
m2 4
4*m1=2*m2
4*m1=2*(180g - m1)
4*m1=360g-2*m1 |+2*m1
6*m1=360g |:6
m1=60g
m2=180g - m1
m2=180g - 60g
m2=120g
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:14:06+01:00
M1 - masa roztworu 16%
m2 - masa roztworu 14%
m2=180g - m1

m1 2

m2 4
4*m1=2*m2
4*m1=2*(180g - m1)
4*m1=360g-2*m1 |+2*m1
6*m1=360g |:6
m1=60g
m2=180g - m1
m2=180g - 60g
m2=120g