Odpowiedzi

2009-12-12T19:24:36+01:00
Problem 1: odsetki
Problem 2: grzywna
Problem 3: egzekucja
2009-12-12T19:24:39+01:00
1. Coraz większy kryzys podatkowy.
2. Mniej dodacji od państwa.
3. W nagorszym wypadkó płacilibyśmy coraz większe podatki, aż by nas to przerosło.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:26:05+01:00
Jakie będą konsekwencje nie płacenia podatków dla obywateli?

-państwo nie mogłoby normalnie funkcjonować.
-skarb państwa byłby pusty.
-coraz większy kryzys podatkowy.
-nie byłyby utrzymywane już np.służby zdrowia
-mniej dotacji od państwa
-słaby budżet .