Odpowiedzi

2009-12-12T19:32:13+01:00
Sonety krymskie - wydane w roku 1826 w Rosji,
Konrad Wallenrod - wydane w roku 1828 w Rosji,
Poezje t. 1 – wydane w Wilnie w roku 1822 i Poezje t. 2 – wydane w roku 1823
Zanm tylko tyle.... Mam nadzieję że chociaż trochę pomogłam :) Pozdrawiam :)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:40:43+01:00
Pieśń filaretów - 1820
Oda do młodości - 1820
PANI TWARDOWSKA - 1822
Pan Tadeusz - 1811/1812
Dziady - 1820/1821
Ballady i romanse - 1822
Konrad Wallenrod - 1828


5 5 5