Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:33:05+01:00
A)
C2H4 + 3O2 --> 2CO2 + 2H2O
C2H4 + 2O2 --> 2CO + 2H2O
C2H4 + O2 --> 2C + 2H2O

b)
2C3H6 + 9O2 --> 6CO2 + 6H2O
C3H6 + 3O2 --> 3CO + 3H2O
2C3H6 + 3O2 --> 6C + 6H2O

c)
C4H8 + 6O2 --> 4CO2 + 4H2O
C4H8 + 4O2 --> 4CO + 4H2O
C4H8 + 2O2 --> 4C + 4H2O
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T19:36:34+01:00
A)C₂H₄ + 30₂ ---> 2CO₂ + 2H₂O
C₂H₄ + 20₂ ---> 2CO + 2H₂O
C₂H₄ + 0₂ ---> 2C + 2H₂O
b)2C₃H₆ + 90₂ ---> 6CO₂ + 6H₂O
C₃H₆ + 30₂ ---> 3CO + 3H₂O
2C₃H₆ + 30₂ ---> 6C + 6H₂O
c)C₄H₈ + 60₂ ---> 4CO₂ + 4H₂O
C₄H₈ + 40₂ ---> 4CO + 4H₂O
C₄H₈ + 20₂ ---> 4C + 4H₂O
2009-12-12T19:36:47+01:00
C2H4
spalanie całkowite
C2H4 + 3O2 = 2CO2 + 2H20
pół
C2H4 + 2O2 = 2CO + 2H20
niecałkowite
C2H4 + O2 = 2C + 2H20

C3H6
całkowite
C3H6 + 9/2O2 = 3CO2 + 3H20 / *2
2C3H6 + 9O2 = 6CO2 + 6H20
półspalanie
C3H6 + 3O2 = 3CO + 3H20
niecałkowite
C3H6 + 3/2O2 = 3C + 3H20/*2
2C3H6 + 3O2 = 6C + 6H20

C4H8
całkowite
C4H8 + 6O2 = 4CO2 + 4H20
półspalanie
C4H8 + 4O2 = 4CO + 4H20
niecałkowite
C4H8 + 2O2 = 4C+ 4H20


1 5 1