Odpowiedzi

2009-12-12T19:33:20+01:00
-podróże kształcą wykształconych gdyż nikt nie jest tak mądry zeby nie mógł się jeszcze czegoś nauczyc.
- wiedza jest jak słona woda im więcej pijesz tym bardziej jesteś spragniony
2009-12-12T19:34:58+01:00
Podroze ksztalca wyksztalconych - moim zdaniem jest to prawda poniewaz nawet najlepie wyksztalcona osoba moze dostac jakas lekcje moralna od obcej cywilizacji
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:42:29+01:00
Tak ponieważ podróżując wiele się dowiadujemy ... a w książkach nie znajdziemy wszystkiego ... gdyby człowiek chciał wiedzieć wszystko o wszystkim musiał by spędzić całe życie na nauce a po za tym świat jest pełen tajemnic które jeszcze nie są odkryte i właśnie dzięki podróżowaniu możemy je odkryć i pod koniec jeszcze jedno uzasadnienie ... ludzie wykształceni często są zajęci swoimi sprawami nie mają czasu na szaleństwa a podczas podróży można spotkać wielu ludzi,miejsc,kultur które mogą wydobyć z nich nowe cechy jak np. towarzystwo a to jest w pewnym sęsie kształcenie bo kształcą sie właśnie te cechy