Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T19:32:59+01:00
Sorki ze nie odpowiadam dokladnie. Popatrz czy na pokrywie nie ma jakis takich zaślepiek ited abo czegoć co trza przesunac a moze pisze na stronie producenta?
Chyba troszke pomogłem, pozdro ;D
2009-12-12T20:40:36+01:00
Musisz too klapke ztylu otwozyc i pozniej nacisnac
2009-12-12T23:48:01+01:00
Na stronie producenta sprawdź. Poszukaj elementów, które może trzeba wcisnąć, przesunąć.