Odpowiedzi

2009-12-12T19:48:38+01:00
Ostatnio oglądałam film "zemsta" w reżyserii Aleksandra Fredry i sądzę, że aktorzy świetnie odegrali swoją rolę. Zachowali odpowiedni nastrój, mieli odpowiednie stroje. Mogłam się przenieść myślami w minioną epokę, gdyż ubrania, język i zwyczaje dawały nastrój szlachecki.
Naprawdę film jest godny poświęcenia czasu i obejrzenia go.
Polecam!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:08:49+01:00
Niedawno obejzyłam film pt.,,Zemsta" Andrzeja Wajdy. Dużo o tym filmie słyszałam więc byłam go bardzo ciekawa. Akcja tego filmu skupia się na konflikcie dwóch postaci Rejenta Milczka oraz Cześnika Raptusiewicza. Mieszkają oni w jednym zamku i dzieli ich tylko jeden mur. Ich dzieci Wacław i Klara zakochali się w sobie i postanawiają się oni pobrac. Oczywiście ich ojcowie nie pozwalają się im pobrać i rozpoczyna się komediowy konflikt.
Myślę że na Zemstę wybiorą się napewno uczniowie ponieważ jest to kolejna adaptacja lektury.
Ten film bardzo mi się spodobał i bardzo polecam go obejrzeć.

Mam nadzieję że się spodoba. Pozdrawiam....
3 3 3