Odpowiedzi

2009-12-12T20:59:10+01:00
Herkules był synem boga Jowisza i Alkmeny, śmiertelnej kobiety, która była królową Teb. Syn Alkmeny, któremu Junona była zawsze wroga, od dzieciństwa okazywał się chłopcem o wielkiej sile. Podaje się, że niegdyś żona Jowisza jeszcze w dzieciństwie zesłała na Herkulesa 2 węże. Które miały ukąsić chłopca. Jednak mały Herkules złapał i zabił węże, które się do niego zbliżały.
Po wielu latach Herkules wolą tej samej Junony służył u króla Erysteusza i miał wykonać wiele niebezpiecznych prac. Erysteusz, który był mężem bardzo bojaźliwym, rozkazał Herkulesowi walczyć nie bez narażania się na niebezpieczeństwo z hydrą lerneńską. Ponadto z rozkazu owego króla zwyciężył strasznego potwora - lwa nemejskiego, przyniósł owoce Hesperyd i wykonał jeszcze wiele inych niebezpiecznych prac. Zabił tego orła, który codziennie wyjadał wątrobę Prometeuszowi. Wydarł z Tartaru psa Cerbera, który miał 3 głowy.
Te prace z pewnością już znaliście albo w krótkim czasie poznacie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T01:07:44+01:00
Herkules był synem boga Jowisza i Alkmeny, śmiertelnej kobiety, która była królową Teb. Syn Alkmeny, któremu Junona była zawsze wroga, od dzieciństwa okazywał się chłopcem o wielkiej sile. Podaje się, że niegdyś żona Jowisza jeszcze w dzieciństwie zesłała na Herkulesa 2 węże. Które miały ukąsić chłopca. Jednak mały Herkules złapał i zabił węże, które się do niego zbliżały.
Po wielu latach Herkules wolą tej samej Junony służył u króla Erysteusza i miał wykonać wiele niebezpiecznych prac. Erysteusz, który był mężem bardzo bojaźliwym, rozkazał Herkulesowi walczyć nie bez narażania się na niebezpieczeństwo z hydrą lerneńską. Ponadto z rozkazu owego króla zwyciężył strasznego potwora - lwa nemejskiego, przyniósł owoce Hesperyd i wykonał jeszcze wiele inych niebezpiecznych prac. Zabił tego orła, który codziennie wyjadał wątrobę Prometeuszowi. Wydarł z Tartaru psa Cerbera, który miał 3 głowy.