Odpowiedzi

2009-12-12T19:55:03+01:00
1.ZUPA GRZYBOWA
2.ŚLEDZIE W WODZIE
3.ŚLEDZIE Z OCTEM I SMIETANĄ
4.KAPSUTA Z GROCHEM
5.KARP
6. RYBY SMAŻONE Z GRZYBAMI
7. PIEROGI Z KAPUSTA I GRZYBAMI
8. ZIEMNIAKI ZASMAZANE
9. KLUSKI
10. SURÓWKA
11.BARSZCZ Z USZKAMI
12.CIASTO
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T19:56:08+01:00
Kapusta z grzybami
kutia
barszcz z uszkami
pierogi z kapustą i grzybami
karp smażony
karp w galarecie
śledź w oleju
śledź w occie
ryba po grecku
chleb
ziemniaki gotowane
śledź z rodzynkami

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:57:16+01:00
1. uszka
2. barszczyk czerwony
3. pierogi z kapusta i grzybami
4. kapusta z białą fasola i grzybami
5. karp smażony
6. śledzie w oleju i/lub w śmietanie
7. ziemniaki w mundurkach
8. ciasto
9. sałatka
10. ryba po grecku
11. kluski z makiem i bakaliami lub kutia
12.kompot