A)zamień na ary
0,02ha
3200m(kwadratowych)
0,5km(kwadratowych)
b)zamień na hektary
320 000m(kwadratowych)
800a
0,7km(kwadratowych)
c)zamień na metry kwadratowe
250a
0,4ha
1/4a (jedna czwarta)
2,7ha
d)zamień na kilometry kwadratowe
150ha
1 000 000a
45ha

Proszę o podanie obliczeń!

Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:58:19+01:00
0,02 ha=2a
3200 m(kwadratowych)=32a
0,5 km (kwadratowych)=500a

b)Zamien na hektary(kwadratowe)

320000 m=32ha
800 a=8ha
0,7 km=70ha

c)250 a=25000m
0,4 ha=4000m
0,5=5000
2,7 ha==27000

d)150 ha=1,5 km
1 000 000 a=10000ha=100 km
45 ha =0,045
1 4 1
2009-12-12T20:11:40+01:00
0.02 ha = ? a
1 ha= 100 a
0.02 ha = 2 a

3200 m(k) = ? a
1 a = 100 m(k)
3200 m(k) = 32 a

0.5 km (k) = ? a
1km (k)=100 a
0.5 km(k) = 50 a

320 00m(k) = 320ha
800 a = 0.8 ha
0.7 km= 7ha

250 a = 25 000 m(k)
0.4 ha= 4000 m (k)
1/4a = 25 m(k)
2.7 ha= 2700 m(k)