Prz etumaczcie to mi na polski plis
Меня зовут Анна. У меня четырадцать лет. Я учусь в гимназии. Я люблю читать книги. Люблю тоже гулять на велосипеде.
У меня есть мама, папа, сестра и брат.
Моя мама работет продовщицей а папа работает журналистом.
Моя сестра учит в гимназии.Она часто игает на компьютере.
А мой брат в лицее.Он часо слушает музыку. Я люблю свою фамилю. :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:02:35+01:00

Mam na imię Anna .Mam 14 lat. Uczę się w gimnazjum.Lubię czytać ksiązki.Lubię tez jeździć na rowerze.
Mam mamę , tatę, siostrę i brata.
Moja mama jest sprzedawczynią a tata dziennikarzem.Moja siostra uczy w gimnazjum.Ona często gra na komputerze.A mój brat w liceum.On często słucha muzyki.Lubię swoją rodzinę


Dasz naj??
2009-12-12T20:05:25+01:00
Mam na imię ania. mam 14 lat. chodzę do gimnazjum. Ja lubie czytac ksiązki
Lubie tez jeżdzic na rowerze. U mnie jest mama tata siostra i brat.
Moja mama jest sprzedawczynią a tata jest pisarzem. Moja siostra uczy sie w gimnazjum. Ona czesto gra na komputzerze. A mój brat w liceum. On czesto slucha muzyki. Lubię swoją rodzinę.

;-)
2009-12-12T21:07:11+01:00
Nazywam się Anna. Mam 14 lat. Jestem w gimnazjum. Kocham czytać książki. Lubię tez jeździć na rowerze
Mam mame, tate, siostrę i brata.
Moja mama jest sprzedawczynią a tata dziennikarzem
Moja siostra uczy w gimnazii.Ona często gra na komputerze.
Mój brat w liceum.On często słucha myzyki.Kocham swoją rodzinę