Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:07:12+01:00
Zapisz w jak najprostszej postaci:
7a²+2a²x-9a²+2a²=2a²
3ab-a³b-8ba= -ab(5+a²)
2x²y-3,5xy²-1,5x²y-3xy²+4xy²-4xy²=-6,5xy² + 0,5x²y
Wpisz odpowiedni jednomian:
2ab×5b=10a²b
6xy³×½=3xy³
3c×[ ]=9c³ odpowiedź: 3c²
5a²bc×[ ]=15a²b²c² odpowiedź: 3bc
[ ]×8pq²=4p²q² odpowiedź: ½p
[ ]×12k³=3k⁵x⁵r odpowiedź: ¼k²x⁵r

myślę że wszystko będzie jasne:)
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T20:11:53+01:00
7a²+2a²x-9a²+2a²=2a²x
3ab-a³b-8ba=ab(1-a²b)-8ba
2x²y-3,5xy²-1,5x²y-3xy²+4xy²-4xy²=-0,5xy²+0,5x²y=0,5xy(-y+x)
Wpisz odpowiedni jednomian:
2ab×5b=10ab²
6xy³×½=3x²y³
3c×[3c² ]=9c³
5a²bc×[ 3bc]=15a²b²c²
[1/2p ]×8pq²=4p²q²
[1/4k²x^5r ]×12k³=3k⁵x⁵r
2 3 2
2009-12-12T21:39:41+01:00
Zapisz w jak najprostszej postaci:
7a²+2a²x-9a²+2a²=2a²x
3ab-a³b-8ba=-5ab-a³b = -ab(5+a²)
2x²y-3,5xy²-1,5x²y-3xy²+4xy²-4xy²=0,5x²y-6,5xy²
Wpisz odpowiedni jednomian:
2ab×5b=10ab²
6xy³×½= 3xy³
3c×[3c² ]=9c³
5a²bc×[3bc ]=15a²b²c²
[1/2p ]×8pq²=4p²q²
[ 1/4k²x⁵r ]×12k³=3k⁵x⁵r
1 5 1