Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • prhz
  • Rozwiązujący
2009-12-12T20:02:31+01:00
1/5 = 20%= 0.20

a) 120 *0.20 = 24
120 -24 = 96
b)80*0.20 = 16
80-16 = 64
1 5 1
2009-12-12T20:02:36+01:00
A)
120 x 1/5 = 24
120 - 24 = 96 zl

b)
80 x 1/5 = 16
80 - 16 = 64zl
1 5 1
2009-12-12T20:04:57+01:00
A) 1/5 liczby 120 =
1/5 * 120/1= 1/1 * 24/1=
24/1=24
120 - 24 = 96
1 para 96 zł
b) 1/5 liczby 80=
1/5 * 80/1= 1/1* 16/1=
16/1 = 16
80-16 = 64
2 para 64 zł :)
1 5 1