Odpowiedzi

2009-12-12T20:06:08+01:00
Książkę Mały Książe polecam wszystkim ,lecz szczególnie ta książka powinna zostać przeczytana przez młodzieży gdyż zawiera ona wiele informacji o zachowaniach ludzkich , a także o podejściu Małego Księcia do ukochanej róży. Uczy ona dobrych manier a zarazem dobrego podejścia do życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:09:04+01:00
Według mnie młodzi i dorośli.Książka uczy dobrego zachowania i sposobu życia dzieci i młodzieży.Mały Książę jest dla nich przykładem.Dorośli też powinni przeczytać ponieważ uczą się widzieć świat oczami dzieci oraz ich rozumowania.Zakochani według mnie nie zrozumieli by tej książki

Pozdrawiam i życzę samych 5 i 6 ale powiem jeszcze jedno weź się do nauki to było banalne!!!;D