Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T20:10:59+01:00
2C5H10 + 15O₂ -> 10CO₂ + 10H₂O
C5H10 + 5O₂ -> 5CO + 5H₂O
2C5H10 + 5O₂ -> 10C + 10H₂O

C6H12 + 9O₂ -> 6C0₂ + 6H₂O
C6H12 + 6O₂ -> 6C0 + 6H₂O
C6H12 + 3O₂ -> 6C + 6H₂O
2009-12-12T20:11:33+01:00
A) C5H10 + 2,5 O2 -> 5C + 5H2O /x2
2C5H10 + 5O2 -> 10C + 10H2O

C5H10 + 5 O2 -> 5CO + 5H2O

C5H10 + 7,5 O2 -> 5CO2 + 5H2O / x2
2C5H10 + 15 O2 -> 10CO2 + 10H2O


B) C6H12 + 3 O2 -> 6C + 6H2O

C6H12 + 6 O2 -> 6CO + 6H2O

C6H12 + 9 O2 -> 6CO2 + 6H2O


2009-12-12T20:14:42+01:00
PENTEN
1) spalanie całkowite:
2 C5H10 + 15 O2 --> 10 CO2 + 10 H2O
2) półspalanie
C5H10 + 5O2 --> 5CO + 5H2O
3) spalanie niecałkowite
2 C5H10 + 5 O2 --> 10 C + 10 H2O

HEKSEN
1) spalanie całkowite:
C6H12 + 9 O2 --> 6 CO2 + 6 H2O
2) półspalanie
C6H12 + 6 O2 --> 6 CO + 6 H2O
3) spalanie niecałkowite
C6H12 + 3 O2 --> 6 C + 6 H2O
1 5 1