Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:08:26+01:00
Wiersz jest w takim wypadku bardziej zrytmizowany.
Lepiej się go wtedy czyta i lepiej brzmi.
10 3 10
2009-12-12T20:09:14+01:00
Gdy jest regularna liczba sylab w wersie, wiersz lepiej się czyta i lepiej on brzmi.
pozdro;D
9 2 9
2009-12-12T20:08:50+01:00
Regularna liczba sylab w wersie to podstawowa budowa w wierszu. Potrzebna aby mógł prymów.owstać wiersz. Dzięki temu wiersze mają lepszą formę
8 3 8