Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • prhz
  • Rozwiązujący
2009-12-12T20:08:46+01:00
1/4 = 25% = 0.25
polowa = 50% = 0.5

56*0.25 = 14
56-14= 42
42 * 0.5 = 21

1 dzień ---> 14
2 dzień ---> 21
3 dzień ----> 21
6 4 6
2009-12-12T20:10:46+01:00
I dzień---1/4*56=14km
II dzień---56km-14m=42km
42km*1/2=21km
III dzień=56km-14-21=21km
6 3 6
2009-12-12T20:12:37+01:00
Dane:
3 dni - czas wędrówki
56 km - długość przebytej drogi

56:4 = 14 - w ciągu pierwszego dnia przeszedł 14 km
56 - 14 = 42
42:2 = 21 - w ciągu drugiego dnia przeszedł 21 km
56 - (21+14) = 56 - 35 = 21 - trzeciego dnia przeszedł 21 km

4 3 4