Odpowiedzi

2009-12-12T20:08:43+01:00
X*3kg + y* 4kg = 110 kg

30 = x+y
3x + 4y = 110

y = 30 - x

3x + 4 (30 - x) = 110

3x + 120 - 4x = 110
-x = 110 - 120
-x = -10
x = 10

y = 30 - 10
y = 20
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:09:54+01:00
X - liczba skrzynek mniejszych
y - liczba skrzynek większych

30 = y + x
4y + 3x = 110

x = 30 - y
4y + 90 - 3y = 110

x = 30 - y
y = 20

x = 10
y = 20

Odp: Jest dziesięc skrzynek mniejszych, dwadzieścia większych.
1 5 1
2009-12-12T20:23:24+01:00
X- skrzynki, w których są 3 kg jabłek
y- skrzynki, w których są 4 kg jabłek

x+y=30 / -3
3x+4y=110

-3x -3y = -90
3x + 4y = 110

y= 20

x + 20 = 30
x = 30 - 20
x = 10
y = 20
2 1 2