Oblicz, o której godzinie samolot doleci do lotniska w Dublinie (6 stopni W), jeśli wystartował z lotniska w Moskwie (37 stopni E)
o godzinie 6.00. Lot trwał cztery godziny.Obliczenia wykonaj dla czasu strefowego.
Obliczenia:....................................................................................................................................................
Odpowiedź....................................................................................................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:16:50+01:00
37 stopni E - 6 stopni W = 31 stopni 1stopien=4min
31*4=124min
124min= 2h 4min
6.00+4h+2h4min=12;04
Odp doleci o godzinie 12;04
4 4 4
2009-12-12T20:21:16+01:00
37 stopni E - 6 stopni W = 31 stopni

1stopien to 4min
31*4=124min
124min= 2h 4min

6.00+ 4h + 2h 4min=12:04

Odpowiedz: Samolot doleci do lotniska w moskwie o godz. 12:04.
3 3 3
2009-12-12T20:21:20+01:00
Różnica czasu między Dublinem, a Moskwą:
37 E - 6 W = 31
31 * 4 =124 min
124 min = 2h 4 min

W Dublinie wyląduje o 12:04.
1 1 1