Odpowiedzi

2009-12-12T20:21:07+01:00
Camp rock - CR
High School Musical - HSM

Różnią sie tym, ze w CR bohaterowie m.in. gwiazdy muzyki rockowej wcielili się członkowie zespołu Jonas Brothers.
HSM jest przez wielu uważany za adaptację Romea i Julii, opowiada o dwóch uczniach liceum w East High z dwóch innych klik.

Wieksza oglladalnosc ma HSM
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T20:22:35+01:00

"Camp Rock" jest o nastoletniej dziewczynie o imieniu Mitchie, która desperacko pragnie spędzić wakacje na prestiżowym obozie rockowym, ale może to zrobić jedynie pod warunkiem, że będzie pracować w kuchni jako kucharka. Kiedy podczas obozu Mitchie próbuje w samotności swoich umiejętności w śpiewaniu słucha - ale nie widzi - jej nastoletni gwiazdor muzyki pop Shane i postanawia dowiedzieć się kto kryje się za tym pięknym głosem.

Nowy przebój Disney Chanel, film, o którym się mówi, nareszcie dostępny na DVD z masą nigdy wcześniej nie prezentowanych dodatków, rozkołysze cały Twój dom! Troy (Zac Efron), popularny kapitan szkolnej drużyny koszykarskiej i Gabriella (Vanessa Anne Hudgens), bystra, mądra i śliczna członkini akademickiego klubu zaskakują całą East Hign, gdy potajemnie biorą udział w przesłuchaniach do głównych ról w szkolnym musicalu. Sięgają gwiazd i podążają za marzeniami. Wszyscy uczą się tolerancji, pracy zespołowej i bycia sobą. High School Musical ukazuje potęgę muzyki, tańca i rozrywki. Bawcie się więc znakomicie dzięki porywającym porywającym rytmom i wspaniałym materiałom dodatkowym tego wydania DVD.


Bez apelacujnie film Higt Scholl Musical bije rekordy popularności wsród młodziezy , który pobił rekordy oglądalności w Polsce. Film obejrzało sześć milionów osób i to w ciągu dwóch miesięcy od premiery.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:32:17+01:00
Latem uczniowie East High ruszają na plaże. Troy i jego dziewczyna Gabriella znajdują prace w rodzinnym ośrodku Sharpay. Niestety, oboje nie wiedzą o ukrytych zamiarach dziewczyny. Sharpay podstępem zamierza skłócić zakochaną parę. Troyowi zależy napieniądzach więc postanawia dołączyć do drużyny koszykarskiej. Tym czasem nie starcza mu czasu dla Gabrielli i ryeszty drużyny. W ten sposób dochodzi do konfliktu pomiędzy nimi. Jednak morałem jest dobre zakończenie wszystko się wyjaśnia. Podstępem oszukują Sharpay i wszystko jest po staremu.

"Camp Rock" opowiada o utalentowanej nastolatce Mitchie, która pragnie spędzić wakacje na prestiżowym obozie rocka. Może w nim uczestniczyć jedynie pod warunkiem, że będzie pomagała w kuchni. W międzyczasie rozkapryszony gwiazdor rocka Shane Gray, dla poprawy swojego wizerunku zostaje wysłany przez swoich kolegów z zespołu, Nate'a i Jasona na obóz, jako instruktor. Gdy przybywa na miejsce przypadkowo słyszy jak Mitchie śpiew piosenkę, lecz jej nie widzi. Zachwycony jej pięknym głosem pragnie ją odnaleźć.
1 5 1