Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:19:34+01:00
Ejm
kurejdżys
reskju
wersuwien
orfynejdżys
identiti
digs
2009-12-12T20:20:58+01:00
Aim - ajm
courageous - koregius
rescue - reskju
Varsovian - wersowian
orphanages - orpinejdżes
identity - edjentajti
digs - diks

chyba tak :P
2009-12-12T21:21:02+01:00
Wow sorka za blad w tamtym zadaniu 2500 zamiast 3 hundred ma być fajnf :D
ok
1.ae(buzia jak do a ale mowimy e)jm czyli aejm
2.kurejdżołs
3.reskju
4.warsowian
5.orfanejdżes
6.identiti
7.digs