Odpowiedzi

2009-12-12T20:21:09+01:00
P=1000kg/m^3 * 10 N/kg * 60m
p=600000N/m^2= 600000Pa
= 0,6MPa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:27:06+01:00
Na glebokosci 10m cisnienie bedziesz mial takie same jak n apowieszchni ziemi wiedz na powierzchni zniemi cisnienie jest rowne 101325 pa to w wodzie bedzie 10 razy wieksze
101325 x 10 =1013250 pa =1Mpa

nie jestem pwien dawno to mialem ale jakos tak to szlo !!!