Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:23:37+01:00
-rozwinięty zmysł powonienia, słuchu, wzroku
-ostre pazury (np.kot), silne kły, haczykowate dzioby
-zasadzki (np. modliszka)
-parzydełka (np. stułbia)
-sprawy układ ruchu (np. lew, puma)
-sieci (pająk)
-odpowiednio przystosowany żołądek
2009-12-12T21:17:59+01:00

-Jady(pająki skorpiony)
-bardzo dobry słuch węch i wzrok
-ostre zęby i pazury
-komórki parzydełkowe (stułbia)
-wielka zwinność (kot gepard)
-układ trawienny
1 5 1
2009-12-13T01:08:14+01:00
1 ostre zęby i pazury
2 szybkość
3 szerokie nozdrza
4 umięśnione tylne nogi
5 dobry wzrok
6 dobry słuch
7 obszerna klatka piersiowa
8 długi ogon
9 echolokacja
np jeż ma kolce które posiadają jad
skunks wydziela przykry zapach gdy uniesie ogon
pancernik zwija się w twardą kulę
patyczak chowa się na gałęziach i upodabnia sie do nich
liściec upodabnia sie do liści
10.sieć (pająk)
11.parzydełka
1 5 1