Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T21:11:34+02:00
Uważam, że każdy Polak powinien znać geografię naszego kraju, ponieważ poprzez poznawanie zabytków poznajemy również historię ojczyzny. W Polsce znajduje się wiele obiektów mających ścisły związek z historią i poznanie ich jest niejako obowiązkiem każdego Polaka-na przykład Kraków, Warszawa, Jasna Góra. Poza tym nasz kraj obfituje w liczne atrakcje znane na całym świecie (np. Mazury), więc znać je powinien również każdy Polak.
Warto poznawać również Europę, ponieważ jej historia i kultura jest ściśle związana z Polską
5 4 5
2009-09-07T21:32:10+02:00
Warto uczyć się geografii naszego kontynentu i Polski, gdyż jej znajomość ułatwi nam życie.Dzięki temu poznamy ciekawe i wartościowe wiadomości.Podróże dzięki temu będą znacznie ułatwione.Geografia Polski i kontynentu jest ciekawa i warto ją poznać, jeżeli uważamy, że to nas zainteresuje.
5 3 5
2009-09-07T22:18:19+02:00
Można napisać coś o patriotyźmie ...:P
napisz że to malowniczy i piękny rejon ze każdy powinien znać miejsce w którym mieszka ...
4 3 4