Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T20:29:39+01:00
Miejsce ,które opisuję to mój pokoik.
Jest on mały i przytulny.
Mój pokój jest pomalowany jasną zieloną farbą.
Wybrałam ten kolor ścian ,ponieważ jest to kolor nadziei.
Na ścianach wiszą dyplomy ,które przypominają mi o moich sukcesach i motywują do dalszej pracy.
Na parapecie są ustawione klatki z ptakami.
Swoim ciągłym śpiewem dają namiastkę wiosny nawet z zimę.
Ten pokoik jest bardzo przytulny i lubię w nim przebywać.
Gdy mi smutno ,czy też źle w mim pokoju najlepiej czuję się.
Bardzo lubię wracać do mojego pokoju i czuć się bezpiecznie

Die Website, die ich zu beschreiben, ist mein kleines Zimmer. Sie ist klein und gemütlich. Mein Zimmer ist ein helles Grün lackiert Farbe. Wählte ich die Farbe der Wände, denn es ist die Farbe der Hoffnung. Diplome hängen an den Wänden, die mich an meine Erfolge zu erinnern und zu motivieren, weiter zu arbeiten. werden auf dem Fensterbrett der Käfig mit den Vögeln. Er sang weiter, auch als Ersatz für die im Frühjahr mit dem Winter. Das kleine Zimmer ist sehr gemütlich und Ich mag darin zu bleiben. Wenn die traurig oder schlecht in der besten mime Zimmer fühlen. Ich mag es zurück in mein Zimmer und sicher fühlen
1 5 1
2009-12-12T20:35:06+01:00
Miejsce w którym chętnie przebywam jest wyjątkowo ciche i spokojne. Tym facynujacym miejscem jest kościół, który położony jest ode mnie w odległości 50 m. Często, a niemal zawsze idąc na spacer lub do miasta, do sklepu po zakupy zachodzę tam, siadam w kąciku i rozmyślam, marzę, zastanawiam się oraz często cos postanawiam. Chętnie również w myślach zwierzam się, żałuję za swe zachowanie. Również gdy mam kłopoty w szkole, biegnę do mego kościelnego kącika i proszę o pomoc.
Kościół swoim olbrzymim, kolorowym witrażem, historią oraz przychylnością wynikającą z religii, dodaje mi siły i otuchy, Czuję się tu dobrze, jestem pewna, że ktoś mnie słucha, chociaż nikogo nie widzę. Nigdy jeszcze nikomu nie mówiłam o tym zaczarowanym miejscu. Musze jednak przyznać, że w czasie mszy niedzielnej, nie czuję się już tak dobrze, ponieważ lubię ciszę i spokój. Jestem romantyczką, więc tłum ludu i hałas rozprasza mnie. Polecam wszystkim w radości i smutku, aby zaszedł do kościoła i usiadłszy na ławce pomyślał trochę nad sensem życia.

Happy Ort, wo ich wohne, ist sehr ruhig und friedlich. Facynujacym ist dieser Ort eine Kirche, die von mir entfernt befindet sich in einer Entfernung von 50 m. Oft ist wie fast immer spazieren gehen oder in die Stadt kommt man nach dem Einkauf im Shop gibt, sitzen in einer Ecke und Meditation, Träumen, fragen, und oft etwas Dekret. Wir freuen uns, auch in ihren Gedanken vertraut, ich bin für sein Verhalten leid. Auch wenn ich Schwierigkeiten in der Schule haben, laufe ich zu meiner Ecke der Kirche und um Hilfe bitten. Kirche mit seiner enormen