Odpowiedzi

2009-12-12T20:33:11+01:00
Y-8x=0,8y / x (-5)
4x+5y=5,1

-5y + 40x = -4
5y + 4x = 5,1
_____________
44x = 1,1 / 44
x = 0,025

2009-12-12T20:35:17+01:00
Y-8x=0,8y
4x+5y=5,1 // *2

y-8x=0,8y
8x + 10y = 10,2

11y = 0,8y + 10,2 // - 0,8y
10,2y = 10,2 // : 10,2
y = 1

4x+5*1=5,1
4x + 5 = 5,1 // -5
4x = 0,1
x= 0,025

x= 0,025
y = 1
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:38:00+01:00
Y - 8x = 0,8y
4x + 5y = 5,1

y - 8x = 0,8y
4x = 5,1 - 5y/ :4

y - 8x = 0,8y
x = (5,1 : 4) -5/4y

y - 8x = 0,8y
x = 1,275 - 5/4y

y - 8 * (1,275 - 5/4y) = 0,8y
x = 1,275 - 5/4y

y - 10,2 + 10y = 0,8y
x = 1,275 - 5/4y

y + 10y - 0,8y = 10,2
x = 1,275 - 5/4y

10,2 y = 10,2 / : 10,2
x = 1,275 - 5/4y

y = 1
x = 1,275 - 5/4 * 1

y = 1
x = - 0,025

Odp. y = 1, x = - 0,025