Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:39:10+01:00
Dane
U=220V
I=2,5A
t=2h
k=1,20zł/kWh
szukane
W=?
K=?
W=U*I*t=220V*2,5A*2h=1100Wh=1,1kWh
K=k*W=1,20zł/kWh*1,1kWh=1,32zł
2009-12-12T20:51:53+01:00
I=2,5A W=?
U=220V
t=2H=7200s
P=U*I
P=2,5A*220V=550W
P=W/T , po przekształceniu:
W=P*t
W=550W*7200s=3960000J

P=550W= 0,55kW
t=2h
W=0,55kW*2h=1,10kWh
1kWh - 1,2 zł
1,10kWh - x zł
x= 1,32 zł.
Powinno być dobrze. Pozdrawiam:)