Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:40:46+01:00
Pamiętaj aby flet był dobrze złożony
trzymaj dobrze palcem dolną dziurkę
staraj sie uczyc na poczatek latwych piosenek np kasia ma owieczki dwie, i koledy
pobieraj lekcje przez internet
5 2 5
2009-12-12T20:41:52+01:00
Musisz dmuchać delikatnie, z wyczuciem, dokładnie zatykać dziurki wszystkie i nauczyć się nut .
Tu masz w załączniku dźwięki:
5 4 5
2009-12-12T20:46:29+01:00
Najlepiej zapisz sie do szkoły muzycznej lub ucz się indywidualnie w domu przy pomocy internetu (nauka online) . Proponuję także delikatnie wdmuchując powietrze , równocześnie zatykając odpowiednią ilość dziurek w flecie próbować samodzielnie , wkońcu upragniona nuta czy dźwięk ułoży w całość coś ciekawego . Powodzenia ;) i licze na naj ;*
3 3 3