Odpowiedzi

2009-12-12T20:41:13+01:00
Malarstwo:
kompozycja dynamiczna obrazów, technika freskowa, malarstwo sztalugowe, różnorodna tematyka, ekspresja w obrazach, realistyczne, rola światła w obrazie, malowidła podporządkowane budowli
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:43:28+01:00
# Przepych i bogactwo dekoracji
# Budowle złocone złoceniami i sztukanteriami
# Rzeźbione postacie ukazywane były w nienaturalnych pozach
Sztuka barokowa miała olśnić i zadziwić widza