Odpowiedzi

2009-12-12T20:40:51+01:00
Rozmnażanie płciowe jest źródłem zmienności genetycznej, ponieważ podczas tego typu rozmnażania organizmy tworzą organizm o ich wspólnych związkach genetycznych (cechach)
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:45:24+01:00
Dzięki rozmnażaniu płciowemu dwóch osobników tego samego gatunku, lecz mających inne geny [brak powiązania genetycznego] geny cały czas mieszają się.
17 2 17