Odpowiedzi

2009-12-12T20:45:54+01:00
Ponieważ ciśnienie wypiera tlen i przenika on z pęcherzyków płucnych do krwi pod wpływem stężenia ciśnień wewnątrz pęcherzyka i na zewnątrz


licze na naj
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:45:13+01:00
Ponieważ tlen jest potrzebny organizmowi, transportuje się do wszystkich organów organizmu w którym to zachodzi. Jest jednym z najważniejszych składników dzięki których organizmy potrafią przeżyć.
2 5 2