Potrzebuje pomocy przy krzyżówce:)
Jakby coś to jest to zadanie 4 ze strony 6 w Cwiczeniu do biologii klasa III gimnazjum


1.Organellum komórkowe zawierające informacje genetyczną< na 5 liter>
2.Powstaje w wyniku połączenia się dwóch gamet.<na 6 liter>
4.powstają w jądrach i jajnikach<na 6 liter>
7.Połączenie komórki jajowej z plemnikiem<12 liter>
9.Sposóbn rozmnażania organizmów jednokomórkowych<na7 liter>
10.Rozmnażanie za pomocą np.kłączy, cebul<na12 liter>
11. Tylko cztery tworzą nić DNA<na 10 liter>
12.sposób rozrodu większości ssaków<11 liter>
13.podwojna tworzy DNA<3 literY>

Byłabym wdzięczna za pomoc:**:)

3

Odpowiedzi

2009-12-12T21:01:42+01:00
1.Organellum komórkowe zawierające informacje genetyczną< na 5 liter>
JĄDRO
2.Powstaje w wyniku połączenia się dwóch gamet.<na 6 liter>
ZYGOTA
4.powstają w jądrach i jajnikach<na 6 liter>
GAMETY
7.Połączenie komórki jajowej z plemnikiem<12 liter>
ZAPŁODNIENIE
9.Sposóbn rozmnażania organizmów jednokomórkowych<na7 liter>
PODZIAŁ
10.Rozmnażanie za pomocą np.kłączy, cebul<na12 liter>
FRAGMENTACJA

11. Tylko cztery tworzą nić DNA<na 10 liter>
AMINOKWASY
12.sposób rozrodu większości ssaków<11 liter>
ŻYWORODNOŚC
13.podwojna tworzy DNA<3 literY>
NIĆ
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:34:33+01:00
1. JĄDRO
2. ZYGOTA
4. GAMETY
7. ZAPŁODNIENIE
9. OOGAMIA LUB PODZIAŁ
10. FRAGMENTACJA
11. NUKLEOTYDY LUB AMINOKWASY
12. ŻYWORODNOŚĆ
13. NIĆ
3 4 3
2009-12-13T00:24:20+01:00
1. jądro
2. zygota
4. gamety
7. zapłodnienie
9. podział
10. fragmentacja
11. aminokwasy
12. kopulowanie lub żyworodność (nie wiem co pasuje) ;)
13. nić