PPPPPPPPPOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻCCCCCCCCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam takie zadanie mam poisać broń hufce w Bitwie pod Grunwaldem i prosiłbym o zdjęcie
PPPPPPPRRRRRRRROOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T08:13:26+01:00
MIECZ - Ostrze, garda, rękojeść, symbol krzyża, znak rozpoznawczy rycerza średniowiecznego. Miecz jednak i jego formy pochodne, są bronią bardziej skomplikowaną, niźli mogłoby się wydawać...


1 głowica
2 trzon (pokrywający trzpień głowni)
3 jelec
4 taszka (nie zawsze występuje)
5 ostrze
6 zbrocze
7 płaz
8 rękojeść
9 głownia
10 zastawa
11 sztych
2009-12-13T09:08:11+01:00
1 głowica
2 trzon (pokrywający trzpień głowni)
3 jelec
4 taszką (nie zawsze występuje)
5 ostrze
6 zbroczę
7 płaz
8 rękojeść
9 głownia
10 zastawa
11 sztych