Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T20:59:16+01:00
M grzybów = 10kg
m wody = 8kg
40%* 2kg= 0,4 *2= 0,8

8 + 0,8 = 8,8kg
8,8/10 * 100% = 880/10%= 88%

Odp. W świeżych grzybach było 88% wody.
2009-12-12T21:00:21+01:00
10 kg - masa grzybów

10 kg - 8 kg = 2 kg
40/100 * 2 kg = 80/100 kg = 0.8 kg

0,8 kg + 8 kg = 8.8kg (masa wody)

8,8 / 10 * 100% = 880/10%= 88%

Odp. Świeże grzyby zawierają 88% wody :).