Odpowiedzi

2009-09-07T21:00:01+02:00
-3
przeciwna 3
odwrotna -1/3

1/3
przeciwna -1/3
odwrotna 3

0,8
odwrotna 1,25
przeciwna -0,8

1
przeciwna -1
odwrotna 1

-1,25
przeciwna 1,25
odwrotna -0,8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T21:03:16+02:00
Przciwne: -3 1/ = 3 1/3 | 0,8= -0,8 | 1=-1| -1,25= 1,25|
Odwrotne: -3 1/3= -10/3= -3/10| 0,8= 8/10= 10/8| 1=1| -1,25= 1 25/100= 125/100= 100/125
NMZC Pozderka;]
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T21:04:52+02:00
-3
przeciwna 3
odwrotna -1/3
1/3
przeciwna -1/3
odwrotna 3
0,8
odwrotna 1,25
przeciwna -0,8
1
przeciwna -1
odwrotna 1
-1,25
przeciwna 1,25
odwrotna -0,8

To raczej tak :) pozdro :D