Uporządkuj chronologicznie zdarzenia(od 1 do 21):

Pasowanie Zbyszka na rycerza i jego potajemny ślub z Danusią
Poszukiwanie Danusi przez Zbyszka
Próba zatokowania posła krzyżackiego przez Zbyszka
Odbicie Danusi z rąk krzyżaków
Ocalenie Zbyszka przez Danusię
Upokorzenie Juranda przez krzyżaków w szczytnie
Spotkanie Danusi i Zbyszka w Krakowie
Uwięzienie i skazanie Zbyszka na śmierć
Porwanie Danusi przez krzyżaków
Walka Juranda z krzyżakami
Ślubowanie Zbyszka
Straszliwa zemsta Zygfryda na Jurandzie
Znalezienie kalekiego Juranda przez Jagienkę i jej towarzyszy
Walka Zbyszka z krzyżakami na Żmudzi
Spotkanie Zbyszka z Jurandem
Odrzucenie przez Juranda prośby Zbyszka o rękę Danusi
Śmierć Danusi
Wypadek Zbyszka podczas polowania
Odkrycie podstępu krzyżaków
Pojedynek Zbyszka z Rotrigerem
Przebaczenie Zbyszkowi

PROSZĘ POMÓŻCIE MI:* Z GÓRY DZIĘKUJĘ

2

Odpowiedzi

2009-12-12T21:18:36+01:00
Ślubowanie Zbyszk
Poszukiwanie Danusi przez Zbyszka
Próba zatokowania posła krzyżackiego przez Zbyszka
Odbicie Danusi z rąk krzyżaków
Ocalenie Zbyszka przez Danusię
Upokorzenie Juranda przez krzyżaków w szczytnie
Spotkanie Danusi i Zbyszka w Krakowie
Uwięzienie i skazanie Zbyszka na śmierć
Porwanie Danusi przez krzyżaków
Walka Juranda z krzyżakami
Ślubowanie Zbyszka
Straszliwa zemsta Zygfryda na Jurandzie
Znalezienie kalekiego Juranda przez Jagienkę i jej towarzyszy
Walka Zbyszka z krzyżakami na Żmudzi
Spotkanie Zbyszka z Jurandem
Odrzucenie przez Juranda prośby Zbyszka o rękę Danusi
Śmierć Danusi
Wypadek Zbyszka podczas polowania
Odkrycie podstępu krzyżaków
Pojedynek Zbyszka z Rotrigerem
Przebaczenie Zbyszkowi
aUpokorzenie Juranda przez krzyżaków w szczytnie
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:27:01+01:00
1.Ślubowanie Zbyszka
2.Próba zatokowania posła krzyżackiego przez Zbyszka
3.Uwięzienie i skazanie Zbyszka na śmierć
4.Przebaczenie Zbyszkowi
5.Spotkanie Danusi i Zbyszka w Krakowie
6.Pasowanie Zbyszka na rycerza i jego potajemny ślub z Danusią
7.Odkrycie podstępu krzyżaków
8.Spotkanie Zbyszka z Jurandem
9.Odrzucenie przez Juranda prośby Zbyszka o rękę Danusi
10.Walka Juranda z krzyżakami
11.Straszliwa zemsta Zygfryda na Jurandzie
12.Pojedynek Zbyszka z Rotrigerem
13.Upokorzenie Juranda przez krzyżaków w szczytnie
14.Pasowanie Zbyszka na rycerza i jego potajemny ślub z Danusią
15.Znalezienie kalekiego Juranda przez Jagienkę i jej towarzyszy 16.Wypadek Zbyszka podczas polowania
17.Porwanie Danusi przez krzyżaków
18.Poszukiwanie Danusi przez Zbyszka
19.Odbicie Danusi z rąk krzyżaków
20.Ocalenie Zbyszka przez Danusię
21.Śmierć Danusi
14 3 14