Pan tadeusz,rolnik z województwa warminsko mazurskiego stara sie o dofinansowanie rozbudowy swojego gospodarstwa ze srodkow unijnych.Cały biznesplan ktory wykonał szacuje tę kwotę na sumę 64 200 złotych.Wiadomo że na taki rodzaj działalności Unia może przekazać dofinansowanie rzędu 30% całości kosztów inwestycji, jesli zabezpieczona jest reszta wydatków. ile środków własnych musi zgromadzić pan Tadeusz aby otrzymać wspomniane dofinansowanie?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:20:02+01:00
64 200 - 0,3 * 64 200 = 64 200 - 19 260 = 44 940

Pan Tadeusz musi zgromadzić środki finansowe w wysokości 44 940 złotych.
1 5 1
2009-12-12T21:21:39+01:00
2009-12-12T21:23:30+01:00
64 200 - 64 200*0,3=64 200 -19260= 44940

pan Tadeusz musi zgromadzić 44940 zł własnych środków
2 4 2