Przetłumaczyć na polski!!

How many I told you's
And start overs and shoulders
Have you cried on before
How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor
How many bags you packed
Just to take 'em back, tell me that
How many either or's
But no more,
If you let me inside of your world
There'd be one less lonely girl

(Chorus)
Oh no
I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
Oh no
Don't need these other pretty faces
'Cause when your mine in the world
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
I'm gonna put you first
I'll show you what your worth
If you let me inside your world
There's gonna be one less lonely girl

Christmas wasn't merry, 14th of February
Not one of them spent with you
How many dinner dates, set dinner plates
And he didn't even touch his food
How many torn photographs saw you taping back
Tell me that you couldn't see an open door
But no more,
If you let me inside of your world

(Chorus)
Oh no
I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
Oh no
Don't need these other pretty faces
'Cause when your mine in the world
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
I'm gonna put you first
I'll show you what your worth
If you let me inside your world
There's gonna be one less lonely girl

I can fix up your broken heart
I can give you a brand new start
I can make you believe,
I just wanna set one girl free to fall
She's free to fall
With me
My hearts locked and nowhere to get the key
I'l take her and leave this world
With one less lonely girl

There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
Yaaaah

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:24:30+01:00
Ile razy było "a nie mówiłem"
Ile raz zaczynaliśmy od nowa
W ile ramion się wypłakałaś
Ile było obietnic, bądźmy szczerzy,
Ile twoich łez spadło na podłogę.
Ile walizek spakowałaś,
tylko po to by je z powrotem rozpakować, no powiedz
Ile razy się wahałaś.
Ale nigdy więcej,
Jeśli tylko wpuściłabyś mnie do swojego świata
Byłoby o jedną samotną dziewczynę mniej

(Refren)
Och
Widziałem już tyle ładnych twarzy
Zanim zobaczyłem ciebie
Teraz wszystko co widzę to ty
Och,
Nie potrzebuję tych ładnych twarzy
Bo gdy jesteś ze mną
Na świecie jest o jedną samotną dziewczynę mniej.
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jest o jedną samotną dziewczynę mniej
Będziesz zawsze na pierwszym miejscu
Pokażę ci czego jesteś warta
Więc jeśli tylko wpuścisz mnie do swojego świata
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej.

Święta wcale nie były wesołe
14 lutego był jednym z tych spędzonych bez ciebie
Ile było randek w restauracji, ile podano talerzy
A on nawet nie tknął swego jedzenia.
Ile razy widziałem jak sklejasz podarte zdjęcia
No powiedz, nie widzisz otwartych drzwi.
Jeśli tylko wpuściłabyś mnie do swojego świata
Byłoby o jedną samotną dziewczynę mniej.

(Refren)
Och
Widziałem już tyle ładnych twarzy
Zanim zobaczyłem ciebie
Teraz wszystko co widzę to ty
Och,
Nie potrzebuję tych ładnych twarzy
Bo gdy jesteś ze mną
Na świecie jest o jedną samotną dziewczynę mniej.
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jest o jedną samotną dziewczynę mniej
Będziesz zawsze na pierwszym miejscu
Pokażę ci czego jesteś warta
Więc jeśli tylko wpuścisz mnie do swojego świata
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej.

Mogę naprawić twoje złamane serce
Mogę ci pomóc zacząć od nowa
Mogę sprawić, że uwierzysz
Chcę po prostu, by jedna dziewczyna mogła
By mogła się zakochać
We mnie
Moje serce jest zamknięte, nigdzie nie mogę znaleźć klucza
Wezmę ją i zostawimy ten świat
Bez jednej samotnej dziewczyny

Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Yeeeeah
2009-12-12T21:40:45+01:00
Ile razy było "a nie mówiłem"
Ile raz zaczynaliśmy od nowa
W ile ramion się wypłakałaś
Ile było obietnic, bądźmy szczerzy,
Ile twoich łez spadło na podłogę.
Ile walizek spakowałaś,
tylko po to by je z powrotem rozpakować, no powiedz
Ile razy się wahałaś.
Ale nigdy więcej,
Jeśli tylko wpuściłabyś mnie do swojego świata
Byłoby o jedną samotną dziewczynę mniej

(Refren)
Och
Widziałem już tyle ładnych twarzy
Zanim zobaczyłem ciebie
Teraz wszystko co widzę to ty
Och,
Nie potrzebuję tych ładnych twarzy
Bo gdy jesteś ze mną
Na świecie jest o jedną samotną dziewczynę mniej.
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jest o jedną samotną dziewczynę mniej
Będziesz zawsze na pierwszym miejscu
Pokażę ci czego jesteś warta
Więc jeśli tylko wpuścisz mnie do swojego świata
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej.

Święta wcale nie były wesołe
14 lutego był jednym z tych spędzonych bez ciebie
Ile było randek w restauracji, ile podano talerzy
A on nawet nie tknął swego jedzenia.
Ile razy widziałem jak sklejasz podarte zdjęcia
No powiedz, nie widzisz otwartych drzwi.
Jeśli tylko wpuściłabyś mnie do swojego świata
Byłoby o jedną samotną dziewczynę mniej.

(Refren)
Och
Widziałem już tyle ładnych twarzy
Zanim zobaczyłem ciebie
Teraz wszystko co widzę to ty
Och,
Nie potrzebuję tych ładnych twarzy
Bo gdy jesteś ze mną
Na świecie jest o jedną samotną dziewczynę mniej.
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jest o jedną samotną dziewczynę mniej
Będziesz zawsze na pierwszym miejscu
Pokażę ci czego jesteś warta
Więc jeśli tylko wpuścisz mnie do swojego świata
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej.

Mogę naprawić twoje złamane serce
Mogę ci pomóc zacząć od nowa
Mogę sprawić, że uwierzysz
Chcę po prostu, by jedna dziewczyna mogła
By mogła się zakochać
We mnie
Moje serce jest zamknięte, nigdzie nie mogę znaleźć klucza
Wezmę ją i zostawimy ten świat
Bez jednej samotnej dziewczyny

Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej


; )
2009-12-12T22:17:05+01:00
Ile razy było "a nie mówiłem"
Ile raz zaczynaliśmy od nowa
W ile ramion się wypłakałaś
Ile było obietnic, bądźmy szczerzy,
Ile twoich łez spadło na podłogę.
Ile walizek spakowałaś,
tylko po to by je z powrotem rozpakować, no powiedz
Ile razy się wahałaś.
Ale nigdy więcej,
Jeśli tylko wpuściłabyś mnie do swojego świata
Byłoby o jedną samotną dziewczynę mniej

(Refren)
Och
Widziałem już tyle ładnych twarzy
Zanim zobaczyłem ciebie
Teraz wszystko co widzę to ty
Och,
Nie potrzebuję tych ładnych twarzy
Bo gdy jesteś ze mną
Na świecie jest o jedną samotną dziewczynę mniej.
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jest o jedną samotną dziewczynę mniej
Będziesz zawsze na pierwszym miejscu
Pokażę ci czego jesteś warta
Więc jeśli tylko wpuścisz mnie do swojego świata
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej.

Święta wcale nie były wesołe
14 lutego był jednym z tych spędzonych bez ciebie
Ile było randek w restauracji, ile podano talerzy
A on nawet nie tknął swego jedzenia.
Ile razy widziałem jak sklejasz podarte zdjęcia
No powiedz, nie widzisz otwartych drzwi.
Jeśli tylko wpuściłabyś mnie do swojego świata
Byłoby o jedną samotną dziewczynę mniej.

(Refren)
Och
Widziałem już tyle ładnych twarzy
Zanim zobaczyłem ciebie
Teraz wszystko co widzę to ty
Och,
Nie potrzebuję tych ładnych twarzy
Bo gdy jesteś ze mną
Na świecie jest o jedną samotną dziewczynę mniej.
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Jest o jedną samotną dziewczynę mniej
Będziesz zawsze na pierwszym miejscu
Pokażę ci czego jesteś warta
Więc jeśli tylko wpuścisz mnie do swojego świata
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej.

Mogę naprawić twoje złamane serce
Mogę ci pomóc zacząć od nowa
Mogę sprawić, że uwierzysz
Chcę po prostu, by jedna dziewczyna mogła
By mogła się zakochać
We mnie
Moje serce jest zamknięte, nigdzie nie mogę znaleźć klucza
Wezmę ją i zostawimy ten świat
Bez jednej samotnej dziewczyny

Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Będzie o jedną samotną dziewczynę mniej
Jedną samotną dziewczynę mniej
Yeeeeah