Odpowiedzi

2009-12-12T21:24:59+01:00
Dna:-deoksyryboza

-podwójna helisa
wspolne
-pojedyncza nić
-reszta kwasu fosforowego
-zasada azotowa
rna:
-ryboza
2009-12-12T21:31:27+01:00
1. deoksyryboza, podwójna helisa
2. ryboza, pojedyncza nić
3. reszta kwasu fosforowego, zasada azotowa, cukier

jestem pewna bo miałam to ostatnio na lekcji :)
powodzenia ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T00:17:57+01:00
-deoksyryboza (1)
-reszta kwasu fosforowego (3)
-cukier (3)
-podwójna helisa (1)
-ryboza (2)
-pojedyncza nić (2)
-zasada azotowa (3)