Odpowiedzi

2009-12-12T21:41:39+01:00
Moskwa:
wiosna i jesień : 90° -55° 45' =34° i 15'
lato: 90° -55°45'+ 23°27' = 57° 32'
zima: 90° - 55°45' - 23° 27'= 10°88' (chyba nie jestem pewna, lepiej ten przykład oblicz jeszcze raz) ;))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:45:49+01:00
Sydney
21 III i 23 IX: 90*-34*=56*
22 IV: 90*-34*-23,5*=32,5*
22 XII : 90*-34*+23,5*=79,5*


moskwa
21 III i 23 IX: 90*-55*=35*
22 IV: 90*-55*+23,5*=58,5*
22 XII : 90*-55*-23,5*=11,5*

chyba tak ;]
2 4 2