Hej ;) mam problem z napisaniem listu motywacyjnego do biskupa. chodzi o to że nie wiem jak go zacząć.
A mam napisać o wybranym przez siebie imieniu ( Klara ).
Dlaczego takie imię iczego to jest patronem.
Chodzi mi tylko o początak z resztą sobie poradze .


pozdrawiam ;D

2

Odpowiedzi

2009-12-12T21:32:42+01:00
Pomogę Ci tylko częściowo :
Św Klara jest patronką radia i telewizji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:34:09+01:00
Poprzez sakrament bierzmowania pragnę być włączona w misję ewangelizacyjną Kościoła, jako że istotą tego sakramentu jest przekazanie Ducha Świętego oraz umocnienie wiary. Bierzmowanie jest dopełnieniem tego, co zostało zapoczątkowane chrztem. Pragnę, aby nad moim życiem religijnym patronowała szczególnie św. Klara... itd.